Barnasants - Capçalera
ProgramacióBS Catalunya
Dg 22/02/2026 21:00 PARAL·LEL 62 , Barcelona

Carmen Consoli & Orquestra Músiques d’Arrel de Catalunya

Carregant Esdeveniments

La gran veu italiana Carmen Consoli arriba al Barnasants per a una doble estrena. D’una banda, presentarà per primer cop a casa nostra el seu darrer treball discogràfic Amuri luci, en què la cantautora de Catània explora les seves arrels culturals i lingüístiques sicilianes amb la seva habitual força expressiva. 

De l’altra, aquesta estrena a Barcelona serà doblement especial perquè Consoli s’acompanyarà a l’escenari, a més de la seva banda de músics, dels músics de l’OMAC, és a dir, l’Orquestra de Músiques d’Arrel de Catalunya, en el marc d’una coproducció internacional única i probablement irrepetible. 

Consoli, que també és coneguda amb el sobrenom de la “cantantessa”, és una cantautora, guitarrista i compositora italiana, que es va revelar el 1996 al Festival de Sanremo amb la cançó Amore di plastica i disc rere disc ha demostrat que és possible proposar un rock d’autor, alternatiu i elaborat, sense renunciar al gran públic. 

D’ençà del començament de la seva carrera ha venut més de dos milions de discos a Itàlia i ha estat guardonada amb 11 discos de platí i dos discos d’or, entre molts d’altres reconeixements. 

Aquest concert és una producció del Barnasants, que compta amb la col·laboració del Festival Tradicionàrius i l’Instituto Italiano di Cultura

Seu

PARAL·LEL 62

Av. Paral·lel 62
Barcelona, Catalunya 08001
+ Mapa de Google

Configuració de Cookies


Tanca Més informació